Mijn pakket is vermist

Het kan helaas soms voorkomen dat de vervoerder uw pakket kwijtraakt en als verloren beschouwd. Dit is natuurlijk ontzettend vervelend! Waar raden daarom altijd aan om uw zending te verzekeren. Wanneer u uw zending verzekerd heeft kunnen we een claim indienen bij de vervoerder, waarmee het pakket verzonden is. Wanneer u geen verzekering kiest heeft u geen recht op schade vergoeding bij vermissing van uw pakket.

Opstarten van een claim bij vermissing
Log in op uw account en ga naar de sectie ‘Zendingen’. Daar ziet u een overzicht van al uw zendingen. Klik op de zending die vermist is geraakt en maak daar een melding aan. Lever ons a.u.b. minimaal de volgende gegevens aan:

  • Factuur/aankoopbewijs van de inhoud van het pakket
  • Beschrijving van het pakket en de inhoud
  • Afgiftebewijs van pakket bij postkantoor
  • Een geschreven verklaring van ontvanger dat hij/zij het pakket niet in ontvangst heeft genomen.