Mijn pakket is beschadigd afgeleverd

Het kan helaas soms gebeuren dat uw pakket beschadigd aan komt bij de geadresseerde. Dit is natuurlijk ontzettend vervelend! Waar raden daarom altijd aan om uw zending te verzekeren. Wanneer u uw zending verzekerd heeft kunnen we een claim indienen bij de vervoerder, waarmee het pakket verzonden is. Wanneer u geen verzekering kiest heeft u geen recht op schade vergoeding bij schade of vermissing van uw pakket.

Opstarten van een claim
Log in op uw account en ga naar de sectie ‘Zendingen’. Daar ziet u een overzicht van al uw zendingen. Klik op de zending die beschadigd is aangekomen en maak daar een melding aan. Lever ons a.u.b. minimaal de volgende gegevens aan:

  • Inkoopfactuur/aankoopbewijs van het verzonden product
  • Verkoopfactuur van het verzonden product
  • Foto’s van de buitenkant van het pakket
  • Foto’s van de binnenkant van het pakket, waaruit ook blijkt hoe het product verpakt is
  • Foto’s van gehele, beschadigde product
  • Foto’s van details van de schade
  • Beschrijving van de schade door ontvanger van het pakket

Let op: Wij moeten een claim binnen 6 dagen na levering van het pakket indienen bij de vervoerder. Zorg a.u.b. dat de bovenstaande informatie daardoor binnen 6 dagen bij ons binnen is, zodat wij deze zo spoedig mogelijk kunnen doorzetten naar de vervoerder.

Tip:  Vraag de ontvanger van het pakket om zo veel mogelijk foto’s te maken en de beschadigde verpakking en inhoud niet weg te gooien. Deze kunnen namelijk nog van pas komen tijdens het onderzoeken van de claim.